Гарантія

Гарантія виробника

Душевний спокій гарантовано


Отримайте всі переваги гарантії виробника при придбанні нового автомобіля PEUGEOT, зокрема гарантію усунення заводських дефектів, гарантію на лакофарбове покриття та гарантію від наскрізної корозії. Роботи, на які поширюються ці види гарантії, виконуються безкоштовно професіоналами мережі PEUGEOT.

 
 

Що покриває гарантія

Ознайомтеся з гарантійними зобов’язаннями виробника.

 
 

Як працює ваша гарантія

 
 
Що робити, щоб зберегти право на гарантійний термін?

Ви можете дізнатись детальну інформацію про гарантії, якими ви володієте, у Сервісній книжці, яку ви отримали при придбанні автомобіля PEUGEOT. Ви також можете ознайомитись із загальними умовами гарантії.

 
Як працює гарантія?

Якщо у вас виникла несправність під час експлуатації вашого PEUGEOT (поломка, дефект фарби, корозія кузова тощо), ви повинні надати Сервісну книжку на свій автомобіль з відмітками про проходження ТО та гарантійний талон, належним чином заповнений дилером, що продав автомобіль. Тільки фахівці офіційних сервісних центрів PEUGEOT можуть оцінити, чи можливо усунути дефект за гарантією PEUGEOT. Ви повинні здійснювати ремонт і обслуговування автомобіля відповідно до приписів компанії PEUGEOT тільки в офіційній сервісній мережі PEUGEOT та мати документальне підтвердження цьому (відмітки про проходження планових технічних обслуговувань, копії наряд-замовлень, рахунків, фактур тощо).

 
Що робити у випадку несправності під час гарантії?

При виявленні ознак будь-якої несправності ви повинні одразу передати автомобіль в ремонт в офіційний сервісний центр PEUGEOT. Це потрібно зробити для того, аби гарантувати безпечне користування автомобілем для вас і ваших пасажирів, а також виключити подальший розвиток несправностей, здатних привести до більш серйозних поломок. Витрати на усунення дефекту та його наслідків будуть відшкодовані за гарантією лише за умови вживання своєчасних заходів відразу після виявлення несправності.

 
Відвідування сервісу

Ви повинні приймати всі запрошення відвідати офіційну сервісну мережу PEUGEOT для термінового приведення вашого автомобіля в належний технічний стан.

 
В гарантійному ремонті буде відмовлено, якщо...
  • в конструкцію автомобіля були внесені зміни або доповнення, які не були передбачені або дозволені компанією PEUGEOT;
  • несправність виникла внаслідок дій власника або через недотримання відповідних інструкцій;
  • автомобіль експлуатувався в ненормальних умовах або брав участь у змаганнях, або піддався перевантаженням;
  • спідометр автомобіля зазнав змін, або його показання неможливо встановити з належною достовірністю.
 
До кого я можу звернутися, якщо у мене виникло питання щодо гарантії?

Ви можете отримати всю відповідну інформацію про гарантію в посібнику з технічного обслуговування та гарантії, що ви отримали під час придбання вашого автомобіля. Якщо у вас виникнуть додаткові запитання, зв’яжіться з дилерським центром PEUGEOT.

 
Чоловік дивиться на екран планшета у столовій
Розширена гарантія

Три типи договорів

Сервісні договори дозволяють продовжити термін дії вашої гарантії PEUGEOT.

Дізнайтеся більше
Жінка говорить по телефону перед монітором комп’ютера
Зверніться до консультанта

Персональна консультація у зручний час

Якщо у вас виникли питання щодо гарантії на ваш автомобіль, зв’яжіться з консультантом PEUGEOT.

To Top